Weboldalunkon cookie-kat használunk, melyek célja, hogy teljesebb szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére.

Szolgáltatási feltételek

Szolgáltatási feltételek

Általános szerződési feltételek

 

  1. Üzemeltetői adatok:
  • Cégnév: Pizza del Fiore Kft
  • Székhely: 2030 Érd, Áfonya u. 10.
  • Adószám: 26393720-2-13
  • Cégjegyzék szám: Cg. 13-09-194645, Kibocsájtó cégbíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: rendeles@pizzadelfiore.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36 23 333 941

 

  1. Az elektronikus szerződéskötés lépései

2.1. Regisztráció a pizzadelfiore.hu webáruházba. A Megrendelő köteles a regisztráció során a kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.

2.2. A megrendelni kívánt termék(ek) kiválasztása. Az elektronikus szerződés tárgyát a kiválasztott termék(ek) képzi(k). Vételárak a termékek mellett kerülnek feltüntetésre, melyek tartalmazzák az általános forgalmi adót. A csomagolás külön felszámolásra kerül. A termékekről feltüntetett képek helyenként illusztrációk.

2.3. Belépés a pénztárhoz, a fizetési mód és eszköz kiválasztása, rendelés elküldése. A minimális rendelési érték Százhalombattára 1000 Ft, a kiszállítás ingyenes. Érdre, Tárnokra és Ercsibe a minimális rendelési érték 3000 Ft, a kiszállítás 600 Ft.

2.4. A Pizza del Fiore Kft a megrendelés megérkezését elektronikus úton legkésőbb 10 percen belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő megérkezettnek, amikor az a Pizza del Fiore Kft., és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 10 percen belül nem érkezik, Megrendelő a (23) 333-941 ügyfélszolgálati telefonszámon érdeklődhet megrendelésének állapotáról.

2.5. A megrendelt termék(ek)et futár által történő kiszállítással adjuk át. A kiszállításra megjelölt helyszínen készpénzzel, bankkártyával, valamint SZÉP kártyával lehet fizetni. A kiszállítás átlagosan a megrendelés visszaigazolását követő 60 percen belül történik, azonban a Felhasználó a megrendelés napján előre megjelölt időpontra is kérheti a kiszállítást.

2.6. Étel házhozszállítás esetén a feladott megrendelés nem mondható le. Kivételt képez ez alól, amennyiben Megrendelő a lemondást a rendelés feladásától számított 5 percen belül a (23) 333-941-es ügyfélszolgálati telefonszámon jelzi.

2.7. Az adatbeviteli hibák megrendelés feladását megelőző azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:

  • a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
  • a személyes adatok bármikor változtathatóak.

2.8. A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Pizza del Fiore Kft nem iktatja, a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

  1. Problémák, reklamáció, panaszkezelés

A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt Megrendelő az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken tud jelezni:

  • telefonon: (23) 333-941
  • email: etterem@pizzadelfiore.hu

Felügyeleti szervek:

  • Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság - 1088 Budapest, József krt. 6.
  • Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség - 1135 Budapest, Lehel utca 43-47.
  • Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület - 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.

Bankkártyával előre kiegyenlített megrendeléssel kapcsolatos panasz, reklamáció esetén a megrendelt áru ellenértékének visszafizetése a bankkártyás fizetés szabályai szerint történik.